- Jak můžu nakoupit přímo na zČech.cz?
Pokud vás zaujal nějaký produkt na webu zČech.cz, můžete ho vložit přímo do košíku stiskem tlačítka „Koupit“. Po vyplnění nezbytných údajů budete požádáni o zaplacení objednávky. Jakmile je potvrzena přijatá částka, pošle výrobce zvolený produkt na vaši adresu. - Mohu si nechat zaslat zboží na dobírku?
Výrobky zakoupené přes zČech.cz jsou odesílány pouze po předchozí platbě. Platba dobírkou není možná. - Kdo mi vlastně posílá objednaný produkt?
Zboží je vždy odesíláno přímo výrobcem, který si sám hlídá kvalitu odesílaného zboží. - Jaké jsou možnosti přepravy objednaného zboží?
Produkty zakoupené přímo na zČech.cz mohou být odeslány Českou Poštou nebo smluvní přepravní službou. Volby přepravy můžete nastavit v průběhu objednávkového procesu. - Kdy dostanu objednané zboží?
Pokud není uvedeno jinak, odesílá výrobce následující den od obdržení platby za objednávku. Produkty mohou mít i jinou dobu dodání, ta je ale vždy uvedena v detailu produktu. - Jak se počítá poštovné?
Vzhledem k tomu, že zČech.cz slouží primárně jako prodejní kanál českých výrobců, odesílá každý výrobce právě své produkty. Proto se poštovné se počítá pro každého výrobce zvlášť. Pokud si tedy objednáte 2 produkty od různých výrobců, obdržíte poštou 2 balíčky a tím pádem se platí poštovné pro každý balíček. - Jak mám řešit reklamaci vadného výrobku?
Na dokladu, který jste obdrželi spolu s objednávkou, je vždy uvedeno, kam zaslat reklamované zboží. Pokud si nejste jisti, rádi vám poradíme. - Kdo mohu chválit nebo si postěžovat?
Vaši zpětnou vazbu rádi uslyšíme. Napište nám, co se vám líbí nebo co vás trápí na e-mail nebo nám rovnou zavolejte. Možnosti, jak se s námi spojit naleznete v sekci Kontakty.