Časté otázky a odpovědi

  • Jak můžu nakoupit přímo na zČech.cz?
    Pokud vás zaujal nějaký produkt na webu zČech.cz, můžete ho vložit přímo do košíku stiskem tlačítka „Koupit“. Po vyplnění nezbytných údajů budete požádáni o zaplacení objednávky. Jakmile je potvrzena přijatá částka, pošle výrobce zvolený produkt na vaši adresu.
  • Mohu si nechat zaslat zboží na dobírku?
    Výrobky zakoupené přes zČech.cz jsou odesílány pouze po předchozí platbě. Platba dobírkou není možná.
  • Kdo mi vlastně posílá objednaný produkt?
    Zboží je vždy odesíláno přímo výrobcem, který si sám hlídá kvalitu odesílaného zboží.
  • Jaké jsou možnosti přepravy objednaného zboží?
    Produkty zakoupené přímo na zČech.cz mohou být odeslány Českou Poštou nebo smluvní přepravní službou. Volby přepravy můžete nastavit v průběhu objednávkového procesu.
  • Kdy dostanu objednané zboží?
    Pokud není uvedeno jinak, odesílá výrobce následující den od obdržení platby za objednávku. Produkty mohou mít i jinou dobu dodání, ta je ale vždy uvedena v detailu produktu.  
  • Jak se počítá poštovné?
    Vzhledem k tomu, že zČech.cz slouží primárně jako prodejní kanál českých výrobců, odesílá každý výrobce právě své produkty. Proto se poštovné se počítá pro každého výrobce zvlášť. Pokud si tedy objednáte 2 produkty od různých výrobců, obdržíte poštou 2 balíčky a tím pádem se platí poštovné pro každý balíček.
  • Jak mám řešit reklamaci vadného výrobku?
    Na dokladu, který jste obdrželi spolu s objednávkou, je vždy uvedeno, kam zaslat reklamované zboží. Pokud si nejste jisti, rádi vám poradíme.
  • Kdo mohu chválit nebo si postěžovat?
    Vaši zpětnou vazbu rádi uslyšíme. Napište nám, co se vám líbí nebo co vás trápí na e-mail nebo nám rovnou zavolejte.  Možnosti, jak se s námi spojit naleznete v sekci Kontakty.